Delhi part II+ terugreis naar Schiphol

31 oktober 2018 - Krimpen aan den IJssel, Nederland

Om 10:00 werden we opgehaald om naar Delhi te rijden.. het was een reis van 3 uurtjes. Bij aankomst zagen we al dat het best luxe was, hier zouden we blijven totdat we om 00:15 naar het vliegveld gingen. We hebben even het gebouw en tuin verkent, hierna even nog wat gedronken. Ik ben nog lekker in bad geweest en hierna me klaargemaakt voor de vlucht. Het wachten was wel vervelend maar toch was het uiteindelijk zover! Jack maakte nog een selfie met ons en we gaven hem een brief over hoe we het vonden. Na alles te hebben ingecheckt was het wachten om 3:20 gingen we vliegen.. ik heb wat geslapen maar werd ook gauw wakker, pa heb helemaal niet geslapen. We kregen als ontbijt een broodje met omelet, best lekker. Na een best lange zit kwamen we steeds dichterbij NL, het laatste uurtje was zo om! 7:20 we waren geland, we lieten onze paspoorten controleren en gingen daarna onze koffer pakken. We zagen. Mama en Heidi al staan, erg leuk. Hierna doorgelopen en daar waren we dan, na een dikke knuffel zijn we wat gaan drinken bij starbucks. Daarna gingen we naar huis, we waren niet supermoe maar ook niet helemaal op en top. Heidi wilden nog voor parfum kijken, eerst bij ons in het centrum maar er werd toch besloten naar de oosterhof te gaan. Ookal was ik een beetje moet, winkelen kan altijd! Dus dit deden we pa bleef thuis en ging ziggy halen. Maar thuis kwamen we er ook achter dat de koffer niet meer open ging.. het had waarschijnlijk te maken met dat de koffer zo heen en weer gegooid is in het vliegtuig dat ie de codes ook verdraait heb. Gelukkig kon het nog open en zijn beide koffers open! Maar goed winkelen.. Heidi wilde EVEN kijken bij de schoenenzaak Nelson. Ik zag ook al snel leuke cowboyboots, deze heb ik ook gehaald alles had 50% korting! Goed, Heidi had een leuk paar gezien en ze hadden eerst haar maat niet of ze konden het niet vinden maar uitiendelijk wel. Nou de schoenen waren karton aan de achterkant en dus niet stevig en zatcdus ook niet lekker. Uitiendelijk kreeg ze 80% korting op de schoenen en zijn we naar de schoenmaker gegaan (deze kosten waren voor de winkel). Maar de schoenen konden pas om 17:00 klaar zijn ofterwijl we moesten van 13:00/13:30 tot 17:00 op de oosterhof blijven😂. We hebben gegeten, gedronken en geslentert! Na een tijd was het dus eindelijk 17:00!! En de schoenen waren mooi gemaakt en steviger, we reden naar huis en hebben alles weer opgeruimd (kleding etc.) alles is nou weer een beetje op ze plek. Alle cadeautjes zijn aan mama gegeven, en de souveniers en polaroidfotos opgehangen!

India, was geweldig en zeker een plek om terug te gaan!

1. Angie:
    31 oktober 2018
    Heey en mij niet noemen he😂😂😂😛 was leuk je even gezien te hebben lieverd ik moest gwn even naar je renne😂😂😍 loveyouu
  2. Ineke:
    31 oktober 2018
    nou fijn dat jullie weer veilig in Nederland zijn ik heb genoten van jullie reisblog.....nou nog even heel.lqng nagenieten dikke kuzzzzz
  3. Nancy:
    31 oktober 2018
    Blij dat jullie weer op veilige haven zijn, lekker nagenieten van het hele avontuur,👍😘maar ik ga wel de verhalen missen,☹️. Dikke 💋!
  4. Heidi:
    31 oktober 2018
    Ahh al weer t laatste verhaal ga het missen.
    Het was erg gezellig vanmiddag 😘