Vrindavan

29 oktober 2018 - Mathura, India

Vandaag 29 oktober zijn we al vroeg opgestaan zoals jullie eerder lazen voor eem bezoek aan de Taj Mahal. Om 12:00 zijn we vanaf Agra naar Vrindavan gereden, om een uur of 14:00 kwamen we aan. We checkte in en spraken met Jack om 17:00 af om voor de laatste keer deze reis een tempel te bezoeken.. namelijk de Hare Krishna tempel. Voordat we dit gingen doen hebben we nog wat gegetem namelijk sandwich en papat. Het was al gauw tijd om te gaan, we kwamen aan op een parkeerplaats er stonden allemaal Riksja’s en we werden dus ook gebracht naar de tempel met een Mobiele Riksja. De tempel was niet heel groot, er was een syromonie bezig en we zagen veel mensen met verschillende achtergronden. Mooi om te zien dat iedereen zichzelf kon zijn, er werd gedanst en gezongen heel leuk! Maar we waren dus snel door de tempel heen en liepen weer terug naar de auto, deze bracht ons weer naar het hotel. We hebben nog even relaxt en zijn daarna gaan avondeten, noodles en als dessert en bananenboot. Het was heerlijk en nu liggen we met een gevuld buikie in bed.. morgen staan we om 8:00 op en gaan we om 10:00 richting Delhi. Hier hebben we een hotel kamer tot dat we vertrekken naar de luchthaven. De echte laatste dag van onze reis, om 3:15 vliegen we terug naar NL!

De mensen in Vrindavan zijn gastvrij, het opvallende was wel tijdens het avondeten.. dat er echt 6/7? Obers stonden en het was ook superrustig met ons zaten er nog 2 mensen en 1 groepje, de obers schepte voor ons eten op en bleven een beetje rond ons hangen. Het leek alsof ze niet wisten wat ze moesten of konden doen, verder waren ze super gastvrij en vriendelijk!